BANDENBANDEN BEKIJK ALLE BANDENBEKIJK ALLE BANDEN DEALERSDEALERS

MICHELIN LONG LASTING PERFORMANCE

MICHELIN is al decennia toegewijd aan het ontwikkelen en verbeteren van de prestaties van onze banden.

We zetten dit door met onze nieuwste innovatie, het gamma MICHELIN Primacy 4 en het gamma MICHELIN CrossClimate, altijd veilig, nieuw of versleten(zie 1)

BANDEN SLIJTEN, MAAR DE VEILIGHEID HOEFT NIET MINDER TE WORDEN

str111

BANDONTWERP BIJ MICHELIN

Met onze MICHELIN Primacy 4 en MICHELIN CrossClimate gamma's bieden we bestuurders optimale veiligheid wanneer de banden nieuw zijn, maar ook in versleten staat(Zie 1). Hiervoor zijn deze gamma's uitgerust met onze nieuwste EVERGRIP TECHNOLOGIEËN.

str111

JA VOOR DUURZAAM, NEE TEGEN VERSPILLING

  • Bespaar tijd en geld door alleen banden te vervangen als ze volledig zijn versleten(*)
  • Verminder brandstofverbruik dankzij de afname van de rolweerstand
  • Milieuafval minimaliseren(2)

MICHELIN Primacy 4

ALTIJD VEILIG, NIEUW OF VERSLETEN.(zie 5)
Uitzonderlijke remprestaties op nat wegdek, nieuw of versleten (zie 6)

Meer weten over MICHELIN PRIMACY 4

MICHELIN CrossClimate +

ALTIJD VEILIG, NIEUW OF VERSLETEN, ONDER ALLE WEERSOMSTANDIGHEDEN.(zie 3)
Mobiliteit op sneeuw, zelfs versleten(zie 4)

Meer weten over MICHELIN CrossClimate+

MICHELIN EVERGRIP TECHNOLOGIEËN

MICHELIN EVERGRIP TECHNOLOGIEËN: EEN COMBINATIE VAN INNOVATIEVE EIGENSCHAPPEN

Wat zit er achter de MICHELIN EVERGRIP TECHNOLOGIEËN?

  • EEN EVOLUEREND PROFIEL opkomende en breder wordende groeven, als de band slijt
  • EEN GEOPTIMALISEERD PROFIEL: verticaler geplaatste groeven
  • EEN HIGHEND COMPOUND: met een meer-laagse loopvlak en/of de laatste generatie compound

De gamma's MICHELIN Primacy4 et MICHELIN CrossClimate beschikken over de laatste MICHELIN EVERGRIP TECHNOLOGIEËN.

DAT IS WAT MICHELIN LONG-LASTING PERFORMANCE NOEMT

ONZE DOELSTELLING IS OM DE MILIEU-IMPACT TE VERMINDEREN

De strategie van Michelin is om duurzame mobiliteitsoplossingen te ontwikkelen door de milieueffect van onze producten en activiteiten te beperken.

Het vervangen van de banden op de wettelijke minimale profieldiepte van 1,6 mm* zou, voor de Europeese markt:

Bijna
1 2 8
miljoen banden(2)
per jaar die niet voortijdig
vervangen worden.
Oftewel
€ 6.9
miljard
aan kosten voor
de automobilisten(8)
Maar ook bijna
9
miljoen
ton aan CO² uitstoot.(2)